Sunday 15 July 2012


"I'am Strong"

Siapa yang dilahirkan didunia ini tidak pernah mengalami rasa kecewa ?
Semua manusia pernah mengalaminy..
Kehidupan manusia tidaklah sempurna dari hari ke hari..
Contohny aku..
Kecewa tidak dapat sambung belajar memanglah sedih..
kesedihan yang tak mampu disampaikan melalui kata-kata..
Hasil penat lelah kita selama kita menimba ilmu menjadi sia-sia..
lemah rasa diri ini..Tangisan pon tidak mampu untuk mengubati kesedihan ini malah tidak mampu mengubah realiti sebenar..
apa boleh buat..
bak kata pepatah nasi sudah menjadi bubur..
tapi,
Aku sedar dan aku akui kesilapan aku..
alhamdulilah,kawan-kawanku sentiasa bersama aku dikala aku kesedihan..
nasihat mereka untuk tidak berputus asa akan aku pegang dan gengam..
betul kata mereka,
manusia ada 1001 jalan untuk berjaya dan bukan sahaja dari menyambung pelajaran..
semua tersebut perlukan usaha yang gigih sahaja..
aku bertekad untuk cuba mengubah diri aku dan keluar dari masalah yang membelenggu diriku ini..
insya'lah ak mampu menghadapiny :)


0 sayang mirul: